Ordförråd

Tänk att vår lille lille kille redan har ett sånt ordförråd. Nu är ju det mesta hans egna ord, men ändå. Dock tycker vi att  för varje dag så kommer det mer och mer. Jag som inte hade väntat mig det här än. Han är ju bara en liten plutt ;-)
Igår när David går bort till duschen och sätter på vattnet pekar Alexander bort mot duschen och säger klart och tydligt "duscha". Gissa om jag blev förvånad! Duktiga lilla killen!

I morgon ska jag och A ta en sväng ner på bokrean. Jag hade tänkt leta efter lite barnböcker. A har börjat mer och mer att titta i böcker nu, även att komma med en bok och sätta sig i mitt knä för att "läsa". Dock får jag inte bläddra, det kan han själv!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Visst är det härligt när våra små stjärnor pratar mer och mer :).

Ha en bra dag!

Kram

2011-02-23 @ 08:37:01
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0