Nytt år - nya tag!

Ett par veckor utan bloggandet har faktiskt varit fantastiskt skönt men måste ockås erkänna att jag saknat det lite ;-) Jag väljer ju själv vad jag ska dela med mig av och inte, så jag hänger väl i ett tag till.

Hoppas ni alla har firat in det nya året ordentligt. Själva hade vi mysigt hemma. Planerna fick ändras då vi hade en liten febrig kille här hemma, men som sagt, vi hade det mysigt här hemma med god mat och en bra film. Vid tolv smög vi ut för att kolla på lite raketer, det var så fint!
Det smällde för fullt här runt huset så Alexander vaknade tyvärr. Sen ville han inte somna om =) Vid lite efter två smög jag in till David som sov gott men då började det smälla igen så A vaknade... men han somnade om snabbt efter det tack och lov. Dock skulle han ju upp vid lite innan sju idag men David var snäll och gick upp, jag fick sova vidare. Nu sover båda killarna och jag sitter och slappar i soffan.

Hoppas du får ett härligt 2011 där alla dina önskningar gå i uppfyllelse!


Kommentarer
Postat av: Martina

Yeeey :)

Gott nytt år på er!!

Kram från Kallins

2011-01-01 @ 16:06:39
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0