Fullt upp

Det är fullt upp just nu. Har haft fullspeckat schema den gånga veckan och veckan som kommer nu är inte bättre. Han bara en ledig kväll (onsdag) men sen är det fullt ös resten. Men jag tror jag ev. hoppar måndagens träff för att vara hemma å umgås med familjen istället.

Helgen har såhär långt varit bara bra. Gårdagen spenderades med goda vänner. Alltid lika mysigt att träffas. Idag har vi varit hos min mamma och pappa och blivit bortskämda med god mat + att de har lekt massor med Alexander (vilket uppskattades från båda sidor). Alexander har också gjort morfar mycket stolt när han flera gånger har sagt "moffa".
I kväll kom Davids syster och lilla son på besök. Jättemysigt. Vi har ätit "flötemat" och snackat massa strunt. Sen har jag hunnit busa massor med lille Ville, vilket litet charmtroll han är!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen då vi ska till en familj i föräldrargruppen. De har bjudit in alla familjer så barnen får leka och vi ska grilla korv å ha det bra. Hoppas på fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0