Härlig kväll

Hur underbart är det inte med egen trädgård?! Sitter ute i trädgråden och surfar runt lite på nätet under tiden som lillemannen i huset röjer för fullt i sandlådan och smultronlandet. Båda mycket nöjda med andra ord! Gubben i huset har gett sig iväg med pappa/morfar/svärfar för att fiska en sväng. Hoppas bara han kommer i båten. Inte så lätt när man inte kan böja sitt ben... Men men, det löser de säkert.
Alexander och jag har snabbstädat huset lite, lite dammsugning och undanplockning. Vips så ser det mycket frächare ut inne.
Nu är vi som sagt ute i det underbara vädret. Trodde aldrig att det skulle klarna upp såhär efter en dag fylld med regn. Eftersom vi hållt oss inne hela förmiddagen så blir vi nog ute tills det är läggdags för Alexander. Han bara älskar att vara ute och jag tackar inte nej heller när det är såhär skönt.

Sovningen idag på dagen gick okej. En gång kom han upp och då följde jag honom till sängen och klappade om honom lite, sen somnade han själv. Så fort han vaknar kommer han upp, vilket han gjorde idag på morgonen också. David vaknade av att han hade en liten kille som stod och stirrade på honom =)

Nä nu ska jag ägna mig åt att bygga lite sandslott med min prins!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jodå, Visby vimlade av folk. Men man får ju passa på att ta kort när de inte springer förbi massa turister (läs Stockholmare)på gatorna.

Jag tänkte faktiskt på din blogg när jag såg de gamla båtarna, måste va samma! :) Hade gärna tagit mer bilder på dem, men otåligt sällskap väntade, minneskortet tog slut (hade nytt i bilen) och det blåste "storm". Jaja, fick några bilder iaf!

2011-07-20 @ 18:39:06
URL: http://maartinaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0