Fredag hela veckan

Från och med idag är det fredag resten av veckan för mig. Härligt!
I morgon blir det en fixardag här hemma och kanske börja packa lite till Alexander. På torsdag ska det bli ett efterlängtat frisörbesök för mig och på eftermiddagen har vi lekdejt med Alex och hans mamma. Ja och på fredag då så åker vi iväg. Längtar.

Ikväll har jag haft en så otroligt TROTSIG liten kille här hemma. Jösses vilket humör och vilken vilja! Tror jag blir galen ibland. Som tur var så slutade kvällen bra då vi var sams och satt och mös i soffan en stund innan han gick och la sig.
Ja att vara mamma blir inte lättare med tiden men det är så otroligt fantastiskt.



Detta leendet får mig att smälta

Bild: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0