Dagen än så länge

I morse vinkade vi av David som skulle till Borås på kurs till i morgon. Sen hade vi mysstund i soffan med välling och bokläsande. Han har blivit en liten bokmal vår prins.

Sen ville Alexander gå ut och jag ville greja lite med en fotobok som jag håller på med. Vad jag älskar då att ha egen trädgård och bra sikt på baksidan. Bara att öppna dörren och släppa ut lillkillen. Han grejade för fullt där ute med att gräva i alla mina land ;-) och gå och vattna blommorna. Själv kunde jag sitta inne och fixa en stund innan jag gick ut.
Vi hann också med en sväng på stan men utan resultat även denna gång. Att det ska vara så svårt att hitta lite snygga shorts. Det får nog bli nätshopping istället.

I eftermiddag ska jag till jobbet på APT och då kommer A:s farmor (och farfar?) för att vara lite barnvakt.

Det är helt galet vad fort dagarna går nu. Trots att man går upp runt femsnåret på morgonen så finns det ingen tid då man inte har något att göra. Nu är det inte så lång tid kvar tills jag börjar jobba mer (förhoppningsvis) och Alexander ska skolas in på förskolan så det gäller att ta vara på varje stund man har tillsammans och verkligen njuta av de dagar man är hemma.



Alexander 3 veckor

Bild: David


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken fin bild! Tänk att de nyss var så små!! Förstår knappt det själv samtidigt som det är en självklarhet att de är de stora killarna de faktiskt är. Shit vad coolt det är att få vara mamma!



Hoppas att du får jobba mer, är det om du får mer timmar eller har du timmarna redan?



Kram!

2011-05-06 @ 20:18:03
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0