Valborg

Igår firade jag och David 11 år tillsammans. Tänk 11 år! Älskar Dig David, du betyder allt för mig.

Vi hade en lugn valborg här hemma. Var på stan lite på förmiddagen där det var lite marknad. Sen var vi ute och fixade i trädgården på eftermiddagen. Vi började gräva på sandlådan till Alexander. Vi gjorde en 2x2m och jag tror det blir lagom. Då får det plats lite barn och leksaker =) Men fy vad kallt och blåsigt det var idag, inte alls så skönt tyckte jag. Alexander klagade dock inte, hihi.

På kvällen lagade David supergod mat. Grillad lax med potatis och romsås, mums! Detta avnjöt vi under tiden vi kollade på årets första GP tävling. Heja heja!

Idag får vi lite besök av vänner vi inte träffat på länge så förmiddagen får väl bestå av att städa iordning lite här hemma.

Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: faster

mysigt ni har det. puss på er:)

2011-05-01 @ 11:52:33
Postat av: Anders

Glöm inte att den ska va 2x2x2m!!! :)

2011-05-01 @ 23:53:08
URL: http://andersfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0