Första stegen

Haha, jag som satt innan idag och skrev att jag ville vara med när Alexander tog sina första steg och att jag trodde att det dröjde ett tag tills dess... Fel fel fel.

Idag på sin niomånadersdag har Alexander tagit sina första steg ♥ Min lilla lilla kille, du är så duktig och mamma och pappa är så stolta över dig!

Alexander stog och höll i sig i soffan, jag satt en liten bit därifrån med ett gosedjur. Plötsligt släppte A soffan och tog två stapplande steg fram till mig. Jag bara satt och gapade och trodde inte riktigt på vad jag såg... Sen gjorde han likadant igen flera gånger, ett steg ibland och två steg ibland. Jag hurrade och pussade på honom massor, duktiga killen!

När David kom hem från jobbet visade Alexander stolt upp vad han hade lärt sig =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Duktig han är lille killen!! :D

2010-08-21 @ 20:52:10
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: faster

han är så duktig:) bästa alex!! heja heja

2010-08-22 @ 09:11:19
URL: http://ellysfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0