Buzzador

Jag är med i buzzador. Det innebär att man blir inbjuden att delta i olika kampanjer, att testa olika produkter och dela med sig till sina vänner så de också får testa. Man ska sedan lämna in en rapport på vad man själv tycker om produkten och vad man har fått för respons på produkten av sina vänner.
Det är inte jätteofta jag får kampanjer, men nu har det hänt två gånger på kort tid, kul! Förra kampanjen var tandkräm och i förrgår fick jag hem Natusan baby. Så nu ska här testas och sen buzzas med andra småbarnsföräldrar.



Bild: Jag

Vill du också vara med i buzzador? Det kostar inget och du får själv bestämma om du vill vara med i kampanjerna som skickas till dig. Just nu söker de gravida och småbarnsföräldrar, men du kan gå med även om du inte har/ska få barn.
Klicka HÄR så kan du gå in och anmäla dig och det står då att jag (Hemmyh) har rekryterat Dig!
Lycka Till!


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, så himla lång kommentar var det ju faktiskt inte ;) Men det gör inget, jag blir glad för det lilla! :D Kommentaren som inte syntes fanns i min kontrollpanel, i väntan på godkännande. Du hade stavat fel på din mailadress så då hamnade den där. Om en person skriver en kommentar med en mailadress som jag godkänt tidigare så syns den på en gång nämligen! :)

2010-06-16 @ 20:20:41
URL: http://martinaa.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0