Buzzadorpaket

Igår fick jag och David hem varsitt paket från buzzador. Det innehöll blöjor från pampers, Pampers Active Fit. Det ska bli väldigt spännande att testa dessa blöjor då det är ny design på dem. De är verkligen supertunna så jag undrar om de verkligen kan vara lika absorberande som andra blöjor. Ja det återstår ju att se!

Vi använder nästan bara liberos blöjor, de tycker vi passar bäst till Alexander. Nu har vi även testat ett paket av Willys blöjor och de är också jättebra och kostar bara hälften av vad ett paket libero kostar. På natten är det dock bara libero som fungerar.

Så nu ska vi testa pampersbjölor dag som natt och sen ska jag dela ut för att låta andra testa. Återkommer med recension om ett tag!



Alexander var såklart nyfiken på paketet.

Bild: Jag

ps. Vill du också gå med i buzzador och få testa grejer gratis. Gå in på denna länken http://www.buzzador.com?refstr=Hemmyh&lang=SE


Kommentarer
Postat av: faster

vilken tur ni alltid har med buzzador. skulle jättegärna vilja ha ett paket sen om vi får:) fick förresten hem 4 st blöjer äv just den sorten. funkar sketa bra på dagen iallafall. kram på er

2010-09-22 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0