Borta bra men hemma bäst!

Har haft en jättebra lång-helg, men nu är man tillbaka i lägenheten igen. Men det är skönt att vara hemma, få sova i sin egna säng å så. Som sagt, helgen har varit bra. I lördags blev det inga vattenskidor, David å jag åkte bara ner å kollade så allt funkade med båten, å det gjorde det som tur var! Sen var vi hos Lars å Lisa på kvällen. Vi blev bjudna på god rabarber/jordgubbspaj! Smaskens. Linnea, Nicke, Markus å Jenny (?) var oxå där. Sen spelade vi kubb, tjejerna mot killarna. Vi vann med 3-0!!! Det hade killarna lite svårt att smälta =)

I går var vi hemma hos min mor och far och bror hela dagen. Det var mycket trevligt. Vi spelade ett nytt spel mammas bror hade gjort som var mycket roligt, sen spelade vi kubb oxå, men det gick inte lika bra som i lördags...

I dag har jag varit nere på stan med syrran å Alicia. Vi var på rean på Gina och sen var vi på HM. Hittade lite linnen som är bra att ha (eller vad säger du David =D). Vi lunchade oxå ihop med Eva, det var trevligt! Sen kom regnet såklart... Då blev det att vi begav oss hemmåt, så nu sitter jag här i soffan å är alldeles slö. Vet inte riktigt om jag orkar göra nått vettigt... vi får se om en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0