sjuk - nej tack

Känns som jag håller på att åka på en förkylning eller nått. Ont i halsen och fryser, värk i kroppen och allmänt hängig (fråga David :-))... Man blir ju inte piggare av att titta ut genom fönstret heller. Vart är det vi bor nånstans, å vad är det för väder. Trodde det var i slutet av maj, inte mitten av november.... Ser ju knappt till huset mitt emot för det är så disigt...
Hoppas man blir lite piggare av speedwayen som är i kväll. Det ser ju inte så ljust ut på förarsidan, men hoppet är det sista som lämnar mig! Heja Elit Vetlanda!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

bilden kommer från arlas hemsida
=)
unika besökare är alltså antalet olika bloggare som varit inne på din sida. så om jag går in på din sida 5 gånger så höjs den röda linjen 5 gånger men den blåa bara en...har fått fr mej att de är så.

2007-05-29 @ 18:04:05
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Emelie

Det är helt ok att du snor av mej...Sno på bara :D Vi hoppas på seger idag för VMS - HEJA VMS!!! Lycka till på redovisningen imon...och krya på dej! Kram

2007-05-29 @ 21:24:28
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0