Va, varför vaknar han inte...

Ännu ett inlägg om sovning, haha!

Alexander brukar vakna ett antal gånger varje natt och vilja ha sin napp. Så fort han får nappen somnar han om, eller ligger vaken en liten stund, men somnar sen själv. I natt vaknade jag av att han pep och då var klockan 00.06. Gick in till honom, gav honom nappen, ha la sig på sidan och somnade om. Jag somnade snabbt om oxå. Nästa gång jag vaknar är det inte av Alexander, utan av mig själv. Kollar på klockan, den är 04.00 - VA varför han Alexander inte "sagt till" någon mer gång om nappen, det gör han ju alltid. Galen som man är får man för sig massa saker som kan ha hänt så jag var såklart tvungen att smyga in och titta på honom. Han sov så gott så gott i sin säng, mitt lilla hjärta!
Sen sov prinsen ända till fem idag! Riktig sovmorgon, haha! Men han somnade faktiskt om vid sex-tiden och sov till sju, så det var riktigt skönt!

Bild: Jag

Nu kommer mamma/mormor snart så ska vi gå en sväng på torget och grejja lite i trädgården. Hoppas solen kommer fram!

Ha en skön tisdag vänner!


Kommentarer
Postat av: Evelina

gullunge :-)

ja man blir lite chockad första gångerna det händer, man är ju så van vid att bli väckt haha!



Kramar

2010-06-01 @ 18:51:09
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Kajsa

Oh vilken liten goding du har! Supersöt!

2010-06-03 @ 10:28:50
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0