Feber och jul

I natt har jag fått feber. Det kom från ingenstans så jag hoppas det försvinner likaså. Det blev inget jobb idag och inte i morgon heller. Tur att David bara jobbar en liten stund idag och att han är hemma hela dagen i morgon. Man är inte den bästa mamman när man inte mår bra.
Just nu jobbar David men Alexander sover. Jag har också sovit en sväng men jag börjar fundera på om jag ska stoppa i mig lite mat. Fast igår åt jag nog för några dagar framöver, haha. Julbordet var lyckat med andra ord! Supergott och mysigt.
Tänk att det snart är jul. Igår åkte julgardinerna upp och nu är det lite mer julstämning här i huset. Men mer ska det bli. Tycker det är så mysigt med julpynt och julpyssel.
Ännu viktigare nu att skapa traditioner och göra det mhysigt hemma för Alexanders skull. Jag har alltid haft det så mysigt på mina jular när jag växte upp. Vi barnen fick en egen gran som vi fick klä precis som vi ville och allt med julstrumpa hängande på dörren och mycket mer. Jo jag gillar julen!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Krya på dig gumman!!!

2010-11-30 @ 09:18:42
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0