Host host host och Alexander 10 månader

Ja host host host är det här hemma just nu. Som tur är inte Alexander utan jag. Hostar så jag tappar rösten, kan inte sova, är jättegnällig ;-) Så idag får jag vara hemma. Går inte att vara på jobbet när man hostar så mycket. Hur kul är det för föräldrarna och lämna sina barn till en fröken som bara hostar, haha, nä det hade inte jag velat göra.
Slut på gnället.

Idag ska David med Alexander till BVC. Ska bli så spännande att se hur mycket han väger och hur lång han är. Detta är dock första gången jag inte går till BVC, så det känns lite konstigt. David tycker dock att det minsann är rättvist ;-) Jo föresten, jag var ju inte med på första läkarbesöket på BB, då fick David gå med A. Jag mådde inte så bra då om man säger så...

Tänk att det igår var tio månader sedan man låg där med ett nyfött litet knyte i famnen. Och tänk hur man älskade honom så från första stund och hur den kärleken bara växer starkare och starkare.




Lillskrutten bara några timmar "gammal". Då 3215g och 50cm



Nu, 10 månader ?????g och ??cm

Bilder: Jag

Vi har ju en stor kille här hemma så jag gissar att han väger 10500g och är 75cm. Men oj det är svårt, ska som som sagt bli spännande att få veta idag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo det är mkt möjligt att det är mardrömmar med. Svårt att veta. Men när han väl ligger nära oss sover han ganska bra! Ja, vi får hoppas på att det blir bättre snart.

Alltid roligt att gå till Bvc och se hur mkt de växt :)

2010-09-21 @ 09:36:39
URL: http://hostherese.blogg.se/
Postat av: faster

va spännande det ska bli och få veta vad han väger och mäter den lille skrutten. sötnos:)

2010-09-21 @ 09:39:59
Postat av: faster igen

glömde ju skriva KRYA PÅ DIG!!!!!!!

2010-09-21 @ 09:41:36
Postat av: Martina

Oj, han ser ut att stå själv utan problem. Vet att du har skrivit att han tagit några steg själv, men går han också nu, eller är det fortfarande på alla fyra som är säkrast?

2010-09-21 @ 09:56:22
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Evelina

Ja hjälp vad tiden går! Hur stor var han nu?

Väldigt lik dig tycker jag han är nu :-).



Vantar har inte varit några problem hittills men vi har bara använt tunnstickade vantar och de är ju kanske inte ivägen lika mkt.



Kram!

2010-09-21 @ 21:34:24
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0