Träningsvärk

Ojojoj, idag har jag sån SJUK träningsvärk i mina lår efter måndagens träning. Kände redan igår att det började, men idag - värre än värst ;-) Stackars Alexander har en mamma som inte vill krypa runt på golvet idag. Men träningsvärk = bra träning! Vet inte om bodypump är min grej, men jag ska ge det några gånger till. Det som var lite svårt var att veta så man lyfte rätt. Men jag har en kompis som hjälpte mig, så det blir nog bra!

Igår var det träff med föräldrargruppen. Riktigt roligt att träffa alla barnen och mammorna + en pappa igen. Vi var på biblioteket där en dam visade oss runt lite bland barnböckerna. Hon läste ett par sagor för barnen och det var riktigt häftigt att se. Från sex små busar som pratade högt med varandra till att hon började läsa och alla satt med stooora ögon och lyssnade på precis allt hon sa, knäpptyst bland barnen blev det. Ja de gillade verkligen sagor! Sen var det bus för fullt. Alla skulle krypa omkring och känna på varandra. Så söta var de. Tyvärr var kameran kvar hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0