Förmiddag

Idag har vi haft en riktigt härlig förmiddag. Lite kallt på morgonen men sen kom solen fram! Lite efter klockan åtta drog vi iväg till ett ställe här i stan där jag hade tänkt fota lite vitsippekort med Alexander. Detta var inte så poppis hos honom men det fanns annat kul att göra där, mata ankor, titta på vattnet men framför allt så ville han upp upp till vägen som gick en bit bort för att kolla på bilar... Hade knappt ro till att följa med och smaska på fikat jag hade packat med oss.

Efter fikat drog vi vidare till en lekpark, detta var mycket uppskattat. Det gungades, åkte "ruschusch" Alexanders ord för rutschkana och klättrade i klätterställningen.

Vi passade på att åka till affären och handla lite smågrejer också innan vi drog hemmåt. Nån lunch blev det inte för lillkillen idag innan sovningen för han somnade som en stock i bilen på väg hem. Men vi får hoppas han är sugen när han vaknar sen.

I eftermiddag blir det nog mer utelek skulle jag tro. Alexander skulle kunna vara ute precis hela dagen om han fick välja. Men jag tackar inte nej till det nu när vädret är så härligt. Man blir speciellt tacksam för att vara ute nu när vi har fått vara inne några dagar. A har haft hög feber och varit helt däckad. Men idag är han feberfri igen, härligt.

Lite bilder från vår förmiddag.



Tror ni han tyckte det var kul att ta vitsippekort??



Men lite bättre blev det =)

   

Bilder: Jag


Kommentarer
Postat av: faster

åå.. har ni hittat en fin liten keps till honom nu:)

2011-04-28 @ 15:35:32
Postat av: Anders

Va fina bilder! :)

Hoppas allt är kanon med er!

2011-04-30 @ 12:49:11
URL: http://andersfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0