Bild

Det var länge sedan jag bjöd på en bild men det blir inte så mycket kort nu för tiden. Jag har fått en kameraskygg liten kille. Han tycker väl att hans mamma har tagit alldeles för mycket kort på honom, haha. Så fort jag tar fram kameran så slutar han med det han gör och går iväg. Att få ett litet leende är nästintill omöjligt... Men men that´s life. Det går nog över.
Häromdagen var han iaf så upptagen med att leka så jag smygtog ett kort ;-). Att sitta på sin lilla soffa vid sitt lilla bord och grejja är kul!



Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Lilla H

Vilka fina barnmöbler var e de ifrån?

2011-01-23 @ 12:10:06
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha ja det får bli i farten bilder om man vill fånga de små, och de är ju inte jättelätta att få bra alltid!



Vi funderar också på grekland! Då speciellt rhodos... Var vill ni? Är det sommarsemester isf?



KRAM

2011-01-25 @ 09:09:06
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0