Semester!

Wohoo idag började min semester. Så härligt. Nu kommer det bli lite mer tid till att blogga igen (hoppas jag). Nu är det fyra veckor ledigt, sen jobb en vecka och sen två veckor ledigt till, men då är det för att Alexander ska skolas in på förskolan. Det ska bli spännande. Han fick en liten försmak på det idag när han fick följa med mig till jobbet. Jobbade bara tre timmar så då fick han följa med. Han tycket det var jättekul och lekte för fullt med alla leksaker och med de andra barnen, helst med de större. Han ska börja på en syskonavdelning så det blir en blandning mellan både stora och små, tror det passar honom bra.

Annars lunkar vi på här hemma. David lunkar inte så fort, men det går bättre nu i alla fall. Han får inte stödja på sitt ben något alls så det är inte så lätt för honom att göra något. Men vi hjälps åt så mycket vi kan här hemma. Han gör det han kan, så gör jag resten =)



10 veckor kvar...

Bild: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0