Converse

Tycker att converse-skor är så snygga. Förra våren/sommaren när Alexander var liten så hade han ett par blåa converse. De var i babymodell och hade ingen hård sula. Nu i efterhand så hade det kanske passat bättre med ett par med hård sula eftersom han bara ville gå gå gå (hålla oss i händerna) men de var i alla fall jättesöta skor.

Eftersom Alexander är en tåtrippare så behöver han skor som går upp lite så de kan hålla nere foten. Då är converse prefekta. Så nu är har vi beställt ett par svarta converse till honom. Hoppas att de kommer passa sen när vi får hem dem.



Själv köpte jag ett par gråa när jag var i Stockholm för ett par helger sedan. Stod i valet och kvalet mellan dessa och ett par ljus ljus rosa men tror att jag kommer ha mer användning av dessa. Har ett par helsvarta sen innan med, men hade gärna haft fler om jag hade haft råd =) Det finns ju så många fina färger nu.

Bilder lånade härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0