Fixa

Idag blir det en liten fixardag här hemma. Jag ska ställa mig och laga lite mat som jag kan skicka med Alexander när han ska till mormor och morfar i helgen. Nu äter han iofs den mat vi äter, men han har blivit vädligt kinkig med maten så för att göra det smidigt för m & m så gör jag mat jag vet han äter (iblan i alla fall) så slipper de förhoppningsvis de västa krigen gällande maten. Men igår fick han korvstroganoff som han brukar älska men det gick inte ner en endaste liten blit, så man vet ju aldrig.
Favoriterna just nu annars är hemmagjord pizza, pastagratäng och risgratäng.

En runda ute i det ruggiga vädret ska vi nog hinna med också. Den lille behöver få lite luft och springa av sig all sin energi.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha den där matvägran... Det är bättre hos oss men kommer och går. Vissa dagar äter han som en häst och andra inte men det har varit så länge nu så jag bryr mig liksom inte längre. Bara att gilla läget, precis som de där tidiga morgnarna som kommer och går hehe..



Vad spännande i helgen, vad ska ni hitta på?



Vi har faktiskt inte hållt på med pottan på läänge nu men jag har börjat prata om den och ibland sitter han på den. Förr eller senare sitter de nog på toan de också!



Många kramar

2011-03-02 @ 19:00:20
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0