Man ska inte säga för mycket...

Jag som tycket det började ordna upp sig här hemma men sjukdomarna vägra låta oss vara ifred. David har verkligen inte mått bra och har fått besöka både vår lokala läkare här i stan och igår var han i Eksjö för en ordentlig kontroll. Stackarn fick en slang genom halsen för att de skulle kolla magsäcken, usch.

Alexander har inte heller varit helt pigg. Igår på morgonen kräktes han IGEN. Trodde då att stackarn fått tillbaka magsjukan så jag blev lite orolig + att det lilla som han petar i sig (typ ingenting) rinner rakt igenom hans lilla kropp. Men efter ett samtal till sjukhuset så blev jag lugnare. Det var vist vanligt att barn kunde få ett litet återfall med kräkningar. Men som tur var så kom det inte mer sen. Sen var han riktigt pigg resten av dagen.

Idag fick jag sovmorgon här hemma. Lilleman sov till 5.45 och det är sovmorgon för att vara han. Jag längtar till sovmorgon till i alla fall 7.

Idag ska jag iväg på dop. Får se hur läget är på Alexander om han ska följa med eller inte. David kan tyvärr inte följa med.

Denna helgen hade vi mycket roligt inplanerat som vi fått ställa in, tråkigt men så är det när sjukdomar härjar. Nu hoppas vi på en bättre vecka nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja dessa sjukdomar!! Hoppas ni får må bra nu ett långt tag framöver!



Kramar

2011-03-23 @ 22:18:34
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0