Helgen som gått

Ja den har varit mycket trevlig måste jag säga! Lördagen började med lite jobb på fiket. Det gick smidigt, faktiskt inte så mycket folk för att va lönehelg, men det fanns ju att göra! Sen var det hem direkt och fixa iordning lite för sen kom mina goa vänner! Vi hade en mysig kväll här hemma i lägenheten. Vi åt tacos, smaskens! Å sen spelade vi singstar, vilket jag gillar mycket!! Kan inte sjunga en ton rätt, men oj vad kul det är! Vi spelade oxå kort tills vi blev så trötta så man knappt viste vilket spel man spelade. Då kröp vi och la oss å sov en stund. I går var en riktig slö-dag, gjorde minsta möjliga typ, diskade upp efter lördagen var väl det mest ansträngande. Jag sa hejdå till mina kompisar som åkte hem på fm, sen drog det iväg till syrran å hennes familj. Där satt vi å kollade på VM å hade det skönt.
Ja det var väl min helg i korthet... Sitter just nu å väntar på att jag ska gå till skolan å träna lite. I dag är det rörelselekar, och det är vi elever som har hand om det. Jag ska ha en lek som syrran tipsade om i går. Hoppas det blir bra. Skönt är i alla fall att jag inte har nån träninsvärk. Trodde jag skulle få massor efter friidrotten, men icke sa nicke. Fick ingen alls, det tackar jag för!

Nä nu är det färdigsvamlat för mig. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: emlan

hej hej.. tack för en skön å mysig helg.. hade jätte kul!!
pussåkram

2007-08-29 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0