Länge sedan...

Nu var det riktigt länge sedan jag skev här... Har inte haft tid eller ork eller lust... Känns som jag har tappat det här lite med att skriva här. Ska ge det en chans till så får vi se vad som händer! Kanske blir det sådär kul igen som det var ett tag innan.

Ska försöka sammanfatta vad som har hänt sen sist då! Vi åkte ju till Öland och var där sön-ons. Vi hade en jätte solig och skön dag på måndagen då vi låg på standen å brände oss rejält! Men att bara få ligga å sola var så skönt =) Sen hade vi det lungt å skönt de andra dagarna! Spelade lite minigolf mm. På onsdagen åkte vi över till Gotland och där möttes vi av våra kompisar. Vi hade några roliga och trevliga dagar tillsammans (ons-fre). Tyvärr var vädret inte det bästa, så någon strand-tid blev det inte. Men vi åkte runt å kollade lite, träffade lite gotlandsruss och bara hade det skönt! Sen var det slut på den semestern =(

image53
En liten "vildhäst"

Efter den roliga veckan så började jobbet på allvar.... Så nu har jag jobbat mån-lör i tre veckor, är inne på min fjärde men denna veckan jobbar jag bara mån-fre, sen har jag en hel ledig helg innan skolan börjar, jippi =D
Så man kan säga att jag inte har gjort så mycket mer än att jobbat. Har hunnit träffa lite kompisar å så å det är ju alltid trevligt. Men sen har ju vädret inte varit så kul heller, så man har ju inte haft nån jätte ångerst för att man stått inne hela dagarna! I dag är ju inget undantag... Ska till jobbet snart, får se om det är några kunder som vågar sig ut!

Nähä nu blev det ett långt inlägg. Å nu har jag inte nått mer att skriva för tillfället. Ska läsa igenom alla andras bloggar oxå, för det har jag inte heller gjort på typ JÄTTELÄNGE... Hoppas ni alla har det jättebra!!! Vi ses i skolan på måndag =)
Kram!

Kommentarer
Postat av: madde

Skönt att du skriver något så man vet att du fortfarande lever :P
Vi ses som sagt på måndag. Vi kan ju höras innan men vi träffas väl som vanligt på det vanliga stället hehe
Kram

2007-08-16 @ 11:36:14
URL: http://madde86.blogg.se
Postat av: Emelie

Roligt att du har uppdaterat bloggen lite.... Du är väl förunnat att ha en hel ledig helg innan skolan med tanke på hur mycket du har jobbat nu det senaste...Ha det skönt så ses vi i skolan nästa vecka! Det ska bli kul att träffa alla igen!! :D Må så gott och hälsa mannen din!

2007-08-16 @ 18:32:27
Postat av: Linda

äntligen ett livstecken från dej här i cyberrymden :) njut av sista 2 dagarna nu...ses på måndag vare sej du vill eller inte :p

2007-08-18 @ 11:53:43
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0