Inget att skriva...

Nu var det längesedan jag skrev nått här (som vanligt)... Det händer ju inte så mycket kul som jag kan skriva om heller. Skolan slutade i måndags så nu är det jobb några dagar innan jullovet börjar på riktigt. Men jag jobbar ju hellre nu än i mellandagarna
Julklapparna är fortfarande inte inhandlade, inte alla iaf. Men det får väl bli lite panikköp i morgon kan jag tänka mig... Syrran å jag ska gå en sväng, så det ska nog bli bra. Mitt största bekymmer är fortfarande David, men jag får väl hitta på nått.

Det har iaf blivit lite julmys här hemma. Granen är pyntad å fin å visst luktar det gott med julgran =)

Ha en bra kväll! Kram!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha... ja, det får du faktiskt göra!!! =) Är du klar med alla juklappar för iår frstn?

2007-12-20 @ 01:39:19
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0