Film igen

image45I går var det ju ännu en regnig dag, jag undrar så när solen ska titta fram igen. Det ser ju inte jättelovande ut i dag heller...

David å jag spenderade det mesta av vår dag hos syrran å hennes man å Alicia i går. Vi blev bjudna på girllat och sen oxå en jättegod bärpaj. Grillningen fick ske under tak, då det inte ville sluta regna, men det var ju lika gott i alla fall! Vi hade hyrt med oss en film som vi skulle se på kvällen. "Snakes on a plane" hette den och det var Samuel L Jackson som spelade i den. Han brukar ju göra jättebra filmer, så jag hade ju ganska höga förväntningar på filmen. MEN vad besviken jag blev. Den var itne alls bra gjord, det var överdrivet och ormarna såg riktigt tecknade ut. Det hade kunnat va en bra film, men tyvärr hade de överdrivit den för mycket. Men det är ju vad jag tycker! Men vad gör det om filmen är tråkig när man har trevligt sällskap!

Nu ska Alicia iväg på semester, å nästa vecka ska David å jag iväg, å jag kommer nog inte träffa henne på minst två veckor... HUR ska detta gå?? Kommer sakna den lilla skruttan!!! Å hennes mamma oxå såklart!

Kommentarer
Postat av: Linda

yees...! va har du haft för dej idag??

2007-07-09 @ 20:27:50
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0