Gotland

Så, nu är båtbiljetter till Gotland bokade. Ska bli riktigt kul att åka över å hälsa på våra goa kompisar som bosätter sig där hela sommaren. Det blir ju bara en kortvisit i tre dagar, men David å jag har ju bara en vecka ledigt ihop, å vi vill hinna va lite på Öland oxå. Tur att de har börjat med att man kan åka från Öland till Gotland nu, på så sätt sparar vi ju lite tid med resa å så + att vi slipper ta med oss bilen över! Jag längtar tills nästa vecka. Hoppas hoppas oxå att det blir lite soligt å fint väder!!
image49

Kommentarer
Postat av: Dawe

Hej Koppas du fick sova länge idag. Tittade precis på laget inför imorgon. Lee är inte med så det gör ju inget att du inte kan då. :) Han ska visst köra en uppskjuten match i England. Crumpen kommer istället. PUSS PUSS

2007-07-11 @ 08:37:11
Postat av: Helena

Ja då spelar det ju ingen roll.. Fy vad trist.... ;-)

2007-07-11 @ 10:04:18
URL: http://hemmyh.blogg.se
Postat av: madde

Nja jag pressade nog inte hela dagen igår...det var ju molnigt ibland med... men vi får väl se hur vädret blir idag...kanske lite sol iaf. Nu när jag sitter här å skriver skiner det igenom molnen lite iaf...
Kram

2007-07-11 @ 12:15:42
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0