Shoppat skor =)

image47I dag har jag haft en heldag på jobbet. Det har varit helt dött, typ inget folk alls.. Men det kan ju va skönt ibland oxå!! Efter jobbet lyxade David å jag till det med en pizza på Evergreen, riktigt gott!!! Det var längesedan jag åt pizza, så det måset man unna sig ibland. Sen kom vi på att vi visst måste ta en sväng till A6. Då var klockan halv åtta, så det blev en snabbis där uppe, men vi han med att gå i många affärer i snabb takt, å jag hittade faktiskt ett par skor som jag köpte, på rea såklart (me like)!!! Men det var verkligen behövligt med ett par skor, de gamla börjar säcka ihop... Ja jag blev helnöjd! Sen köpte vi en sak till, men det kan jag inte skriva här, för den personen läser nog det här... eller gör du det Emmeli???

Kommentarer
Postat av: Linda

nämen vilka snygga skor du har hittat...verkligen. skulle oxå behöva ett par svarta men de får bli en annan gång...en annan månad =)

2007-07-09 @ 21:45:38
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: madde

Håller med linda..snygga skor!
Kramis

2007-07-09 @ 22:53:11
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0