Ensam igen

Nu har Alicia å syrran åkt hem å jag är ensam för en stund innan David kommer hem. Barnvakteriet gick så bra i dag, det var ju inte så svårt, hon sov ju typ nästan hela tiden. Jag var inte barnvakt så länge, syrran skulle bara iväg på ett litet ärende. Men Alicia sov när hon kom hit, så vi var ute å gick i blåsten, sen satte vi oss i lä i parken här bredvid å tittade på fontänen. Det tyckte Alicia var jättespännande!!! Sen gick vi ner till stan å träffade syrran, gick på MQ-rean, men det fanns inte nått jag gillade... Gick sen hem å lagade lite lunch, Gott! Sen skulle de gå hem, men då somnade Alicia i soffan å sov i 2h, NÄR hände det senast??? Men då fick jag ju sällskap lite längre, bara trevligt!
Nä nu ska jag gå å äta lite godis som jag köpte på Maxi i dag, Malaco Truly Smoothy, Jättegoda! Kan rekomenderas, å 30% mindre socker är det i dem oxå, det du!

Kommentarer
Postat av: Linda

är tillbax redan imån, ska jobba lite då =) vore kul o träffas nån dag o fika lite eller nåt...å madde me!!! låter som du haft en strålande dag...!

2007-06-14 @ 22:20:33
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: madde

Jag hänger gärna med och fikar. Jobbar inte förrän midsommardagen så jag är ledig hela nästa vecka. å denna vecka som gått också...börjar bli lite smått uttråkad...hehe kram

2007-06-15 @ 10:48:47
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0