Ensam...

Nu sitter jag här ensam i min soffa å försöker hitta något bra på tv:n, men det går sämre med det... Bara massa skit som visas såhär en fredagskväll. Men jag har ju lite program inspelade från gårdagen, så jag ska nog klara mig!
Denna dagen har faktiskt varit ganska så bra. Pluggade duktigt hela förmiddagen, och en bra bit in på efermiddagen oxå. Han göra massa med mitt åtgärdsprogram, duktigt! Så nu har jag bara lite kvar, men med lite ork i morgon så kanske jag fixar det då (om det inte har varit sjukt mycket på jobbet).
Efter allt plugg kände jag mig lite ensam å sällskapssjuk, så jag ringde syrran och bjöd in mig där =). Tog cykeln upp för alla uppförsbackar, pust och stön, men bra för motionen. Väl där image3fick jag god mat och trevligt sällskap. Passade på att gosa med Alicia innan hon gick och la sig. Sen blev det bänkat i soffan framför tv:n med chips och dip! Smaskens!!
Men nu är man då hemma igen. Sitter å längtar efter David, tycker inte om att sova ensam... Men det ska väl gå det med. Kanske borde man gå å lägga sig snart, så man orkar med morgondagen då det är jobb. Nu när det varit så himla tråkigt väder i massor av dagar kan det ju faktiskt vara det i morgon oxå, så det inte blir folkstorm på jobbet. Lite regn skulle nog hålla folket borta =). MEN jag längtar ju faktiskt efter solen oxå...

Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0