Fixat å donat

I kväll har jag å David fixat och donat här hemma lite... I går var vi på Ikea och köpte "klistermärken" till väggen, så de har vi satt upp i dag. Vi blev faktiskt väldigt nöjda! Det blir ev en liten sväg till Ikea i morgon oxå för att köpa till några till att klistra dit. Funderar på om det ska gå upp lite i taket... Ja vi får se, kul å testa lite. Jag lägger in en bild, så ni kanske kan förstå vad jag svamlar om...

image14


Sen har vi ätit god tacos!! Smaskens!
Efter det började vi greja lite med akvariet. Vi har två stycken nu, men kände att vi inte riktigt orkade med det, så vi vill bara ha ett, så vi har flyttat över alla fiskar till det stora akvariet nu, och gjort lite fint hos dem. Försökte ta en bild på det oxå, men det blev inget bra. Antingen blev det en stor blixt eller så bev det suddigt. Infogar dock en suddig bild i alla fall!

image15

Kommentarer
Postat av: Linda

shit va snygga "klistermärkerna" va...har aldrig sett sånt innan, men de va väldigt fint!!

2007-06-16 @ 23:09:39
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se
Postat av: Ida

Snygga klistermärken. Kan man ta bort dom hur man vill eller sitter de kvar tills man tapetserar om? Fina fiskar också.

2007-06-17 @ 11:15:50
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: madde

Håller med de övriga skrivarna..skit snygga klistermärken!!...antar att ni inte ska måla guld på väggen då...ni tog det lätta alternativet..hehe
kram

2007-06-17 @ 11:29:06
URL: http://madde86.blogg.se
Postat av: Emelie

Snyggt med blommorna...jag har oxå tänkt att köpa dem fast i annan färg, jag tror jag har sett dem i guld - visst kan det stämma??!! Men det passade ju perfekt med den färg som ni har i rummet...!! Snyggt jobbat!!

2007-06-17 @ 17:39:52
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se
Postat av: Emmy

måste hålla med föregående talare: himla snyggt med blommorna på väggen - sånt vill jag också ha!! =)

2007-06-17 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0