Glass!

Dagen började riktigt segt, ville liksom inte gå upp ur sängen. Men drog mig upp till slut fram mot halv tio-tiden. Kom ända till soffan där jag visst stannade av... Åt lite frukost å slappade. Sen ringde det å jag blev utbjuden på glass i "vår" trädgård av Eva. Himlans gott! Åt en dajm strut, smakade smaskens! Men fy vad kallt det var i dag... Eva å jag bestämde att vi ska dyka en gång nästa vecka. Det blir nog på onsdag. Det ska bli kul, det var ju ett tag sen, typ sen i dec när vi var i Mexico. Bäst att hålla i dykningen så man inte glömer bort det. Sen har vi ju väldigt kul när vi dyker ihop vårt gamla dykgäng, jag, David, Eva, Emil å Lasse.
Träningsverken efter golfen har visst oxå börjat smyga på mig. Märks att man inte är nått tränad över huvud taget, får ta å börja bli bättre med det. Självdiciplinen är ju inte på topp om man säger så. Får börja hänga med Madde på gympan...

Kommentarer
Postat av: madde

hej. Var på bio med richard. filmen var sådär men resten var okej..:) har inte hört något om åp än. kollar min mail varje dag men det är tomt. KRAM KRAM

2007-06-15 @ 22:21:50
URL: http://madde.86.blogg.se
Postat av: Linda

åh danke...hör av dej om du är ledig nåt imån eller söndag så kan vi fika lite...vet inte hur länge jag stannar men i af över dan imån me =)

2007-06-15 @ 22:53:36
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se
Postat av: madde

skriver igen...tycker verkligen du ska hänga med madde på gympan. Hon tycker det låter toppen!! ;)
Kramis

2007-06-16 @ 15:59:18
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0