Inget att skriva...

Har idé-torka och har inget intressant att skriva (som om jag brukar ha det...). image26
Gårdagen var en riktigt slappdag. Satt bara hemma typ å gjorde inte nånting. Hade tänkt att städa, men mådde inte så bra, så det blev inte så mycket med det. I dag har jag träffat syrran å Alicia en liten sväng. Jag blev bjuden på fika av dem i parken utanför, mysigt! Sen kom de och lunchade hos mig, oxå det trevligt! Lägenheten blev till slut färdigstädad, men först efter några ipren + alvedon... Men skönt att ha det gjort! Nu ska jag slappa lite mer...

Kommentarer
Postat av: Linda

va fin din blogg har blivit...!!

2007-06-28 @ 21:55:15
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0