Kläder

Blev lite inspirerad av Linda med att lägga upp lite bilder. Sen kom jag på att jag typ hade sagt att jag kanske skulle lägga upp bilder på mina klädinköp häromdagen... Så så får det bli. Kanske inte de bästa bilderna här heller, men de får duga för kvällen!

image16


Linne från Team Sportia och shorts från company (tror jag det heter). Fick köpa killshorts, för tjejshortsen passade inte... Kanske dax för lite träning =/

image17

2 st tunikor från Gina Tricot

image18

Ett linne å en kjol, även det här från Gina

Kommentarer
Postat av: Linda

shortsen va snygga...har letat lite efter liknande men har inte hittat några än!! tunikorna är bra å ha o dom är fina...speciellt den svarta :p ;)

2007-06-17 @ 10:06:12
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0