Listor är kul!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite seg och trött i huvudet. Har nog tänkt åtgärdsprogram lite för mycket nu!
Favoritgodis:  Choklad är aldrig fel!
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa och rotmos
Kläder just nu: Myskläder
Musik just nu: Radion
Vad sa du senast: Puss
Sommarplaner: Ta det lungt, jobba lite, träffa vänner, va med David!
Är du bra på matte: Absolut inte, usel på matte
Fisk eller badkruka: Badkruka, gillar inte vatten i ögon. Men dyka är underbart!!!
Saft eller alkohol: Saft!
Längd och vikt: Intresseklubben antecknar eller...
Hur många kuddar sover du med: 3. David har 5!
Favoritväder: Sol å värme med en liten svag bris! Perfekt att ligga å sola!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? David, vad mer behöver man :-)
Spelar du nåt instrument? Nej, är inte så musikalisk av mig
Morgon- eller nattmänniska? Inget av det, trött båda delarna
Sparare eller slösare? Tyvärr slösare, förstår inte vart pengarna tar vägen
Vem är viktigast för dig? Många, David, min familj och mina vänner.
Bästa film? Oj, finns så många bra filmer ju!!
Tror på liv på andra planeter? Nä, inga måntroll här inte
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja, jag tror det
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej nej
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet
Tror du på mirakel? Ja det gör jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja absolut!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Det beror på, men jag försöker
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej absolut inte
Bio eller promenad? Bio är mysigt!
Är du kittlig? Hehe, ja det kan man säga
Snarkar du? Nä, eller vad säger du David =)
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter: Vissa
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svagheten: Alicia, skule göra allt för henne
Det här är jag bra på: Sova
Bästa bok: Vet inte..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig när jag vill
Chips, morötter eller godis? svår fråga... godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, inte mer än blogg som jag precis börjat med
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, eller kallar man sin man för pojkvän när man är gift?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nä, aldrig i livet. Inte mer än hål i öronen.
Stökigt eller välstädat? Skulle vilja ha välstädat, men är stökig av mig
Gungar du på stolen? Nej, är nog för rädd för att ramla bakåt
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle aldrig hända
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur många syskon har du? 2 stycken
Är du rädd för blod? Det beror på situationen
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är ensam!
Anser du att du är stark? hehe, nej inte speciellt
Brukar du sola? Ja, lite
Vad gör du om du får hicka? Äter en sked hallonsylt
Använder du knark? Nej, skulle aldrig få för mig att testa heller
Kaffe, te eller inget? Inget
Vad längtar du mest efter just nu? Att mitt åtgärdsprogram skulle vara färdigskrivet...

Kopiera och fyll i!!!

Kommentarer
Postat av: madde

vad gör du om du får hicka och inte har någon hallonsylt hemma?

2007-06-01 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0