Måla trädgårdsmöbler

I dag har det inte hänt så jättemycket faktiskt. Jag tog det lungt på morgonen, åkte sedan å köpte ny färg till utemöblerna då vi visst köpte fel i går... Köpte för inomhusbruk, å då tål det ju inget regn... Efter inköpet åkte jag till syrran å Alicia. Det är lite smidigare att vara där å måla när de har ett garage att va i. Kunde ju varit ute på trädgården, men molen lurade så mörka, så jag vågade inte! Men nu är möblerna målade en gång, får bli en gång till i morgon. Men nu ser man i alla fall typ hur de kommer att bli. Det blir väldigt lila kan man säga, passar bra till blommorna på bakongen =)

Efter det har jag bara gosat med Alicia! Mycket mysigt!!

Nu är det CSI, så det är bäst att jag tittar lite så jag får se upplösningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0