Sista dagen i skolan!

I dag är det sista dagen i skolan för den här terminen. Ska bli så skönt att ha sommarlov. Ser verkligen fram emot detta. Det kommer dock blir tråkigt att inte träffa sina kompisar lika mycket...
I dag har vi bara en liten redovisning, sen ska jag å Madde gå ut och äta lite mat och fira att vi slutat skolan. I kväll blir det grillparty med några klasskompisar. Ska bli trevligt.

Gårdagen var oxå ganksa bra. Var hemma hos svärmor och svärfar en stund, sen bar det iväg till ett par kompisar som köpt hus mitt ute i skogen. De ska börja att renovera lite (typ hela huset), så vi drog bort tapeter, slipade, tog bort golv mm... Men det är roligt när man kan hjälpas åt.

Skönt att solen skiner i dag, blir lite mer motiverad till att gå upp då. Men vad ska man ta på sig då??? Inser att jag snart måste gå och handla mig lite kläder, eller i alla fall kortbyxor... Har inga shorts alls... vilka problem man har =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0