Slappa dagar...

Sommarlov! Slappa dagar, sola, umgås med vänner och ha det skönt! Mmmm, det är sommarlov!

Började dagen med att sova till nio, skönt! Åt lite frukost och skyndade sedan iväg till syrran och Alicia! Har tillbringat förmiddagen där. Har varit så mysigt. Nu skulle de iväg på ett litet möte med barngruppen, så då passade jag på att åka hem en sväng. Ska slänga i lite tvätt i maskinen å fixa till det lite. När David kommer hem i em så ska vi åka tillbaka till syrran å grilla lite. Det ska bli gott.
Det här är verkligen sommarlov, slappa dagar!!
Ha det bra i värmen!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja...de är ju de jag säger, man ska bo på öster=granne me vättern typ =) har förresten spenderat hela dagen i dina kvarter (nästan) å de är fint där borta me :p lite hett bara eftersom de visst blåste nada...jaja, hoppas du haft en bra dag i värmen, de verkar så i af!! imån spenderar jag hela dagen (typ) på stranden (eller i vättern) har du inget å göra så kom ner en sväng. så får du se mej i bikini, de kan ju va värt mödan bara de...HAHAHA...NOT!! jag la visst ner nu...kraam

2007-06-11 @ 19:17:52
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: madde

Jag ska också till stranden idag...å sen ska jag träna på vättern ikväll...kom helena! :)
KRAM

2007-06-12 @ 10:04:27
Postat av: madde

ni lyckades!

2007-06-12 @ 10:55:12
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0