Speedway - när den är som bäst!

Det gick bra att måla möblerna i går, så nu hoppas jag att de är klara. Det gick mycket lättare att måla den en andra gång, så det var skönt! Det var roligt att va uppe hos syrran å Alicia oxå. Alltid lika kul å träffa dem!

På kvällen var det speedway. Elit Vetlanda mot Hammarby. Laguppställningen såg inte ut att va den bästa, å min image21favvo Lee var ine med, han var sjuk... Så det såg lite mörkt. Det var nog inte många som åkte dit å trodde att Vetlanda skulle vinna. Och det började ju inte bra heller, Hammarby tog en 5-1 i första heatet... Vetlanda låg under hela matchen. När det var fyra heat kvar så låg de under med åtta poäng, MEN sen vände det! Med fantastiska förare med en enorm kämparvilja så reste de sig och körde som jag vet inte vad! Det var sån stämning å alla var på topp! Kunde inte bli en bättre avslutning på dagen!

Kommentarer
Postat av: madde

Synd att du inte kan på torsdag. Men ha så trevligt i vetlanda å över midsommar. så hoppas jag kunna säpa med dig någon gång i sommar iaf!!

2007-06-20 @ 11:17:34
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0