Ännu en Lista!

Senaste inpulsköpet: Ett par leggings från lindex som nästan var för små :-(
Bästa promenad: Stadsparken med alla vitsippor, fantastikst fint!!!
Favoritdryck: Iskallt kranvatten!!
Favoritgata: Hmmm har nog ingen favvo-gata precis...
Bästa musiken: Radion, har mycket blandat av det mesta!
Reser helst till: Något varmt ställe med härlig strand, tex Mexico!!
En bra gå bort-present: En jättgullig bok som heter "Istället för en blomma"
Favoritlyxartikel: Svärföräldrarnas ismaskin på sommaren!!
Älsklingsljud: Barnjoller är ju bara så härligt!! Men det finns många fina ljud...
Tidning jag gillar: Vetlanda Posten läser jag varje dag, likaså Aftonbladet..
Favvosajt: Blogg.se, bullmastiff.forum24.se, aftonbladet
Hit bjuder jag mamma och pappa på middag: Någon av restaurangerna nere på Piren på sommaren, så mysigt!
Favoritförort: Får väl ta min hemförort då :-P
Fikar gärna på: Malmborgs såklart!!! Men gillar alla ställen med goda mackor! Mackmakeriet är ju suveränt!
Favoritbutik: Har inte råd att handla så mycket kläder, men Gina är ett bra ställe!
Bästa lunchställe: Alcamo eller Evergreen, god sallad och smaskiga pizzor!!image1
Favoritgrönsak: Gurka
Favoritfärg: Tycker om de flesta färger, men blått är fint
Favoritbil: Mitsubishi evo 8
Favoritdjur: Hundar!
Världens bästa nu levande regissör: Ingen aning, kan inte sånt
Stjärna jag vill träffa: Nån riktigt rik, typ Beckhams, för att se hur de tar hand om sina barn...
Favvoskor: Mina goa pumadojjor!
Motionerar: Nja, det är väl att ta i... Cyklar ju till skolan :-/
Mest överskattade affär: Ingen aning
Mode jag aldrig vill se igen: Jeans som sitter ända upp till brösten, tycker det är jättefult! Men som allt med mode, det är ju en smaksak!!
Bästa käket: Jag älskar mat, så det finns mycket. Kan inte välja ut bara en sak, men bla. tacos, pizza, grillat m.m.
Dansar helst till: Musik
Senast gnolade: Nån låt från radion
Senaste fyndet: Fyndet, då måste det va kläder jag köpte till Alicia, ta tre betala för två + 20% rabatt
Bästa romanen: Oj, det var längesedan jag hade tid att läsa romaner, så jag vet inte.
Bästa diktsamlingen: Har aldrig läst en diktsamling
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren och Alvedon, sen har ACO lite bra grejer oxå
I min iPod: En sån äger jag inte
Användbar pryl: Mobilen!

Även denna lista har jag snott från Emelie (hoppas det funkar länka denna gången)

Kommentarer
Postat av: Linda

ojdå...måste skriva i de då. lämnade den tom för att jag skulle göra de sst men glömde visst de då =) rligt me dom hr lisorna...i af om man känner personen sen innan =)
å du på tal om länk så ska du bara skriva den personens adress som du vill länka till...inte din egen :)

2007-05-30 @ 18:10:28
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

haha nä de märker jag inte...man ser ju inte vem som varit inne =) när du har skrivit t.ex. Linda s markerar du mitt namn o tar "skapa länk". sen skriver du http://lindaijonkoping.blogg.se i URL-rutan å sen är de klart...
så går de till :D

2007-05-30 @ 20:29:58
Postat av: Linda

haha nä de märker jag inte...man ser ju inte vem som varit inne =) när du har skrivit t.ex. Linda s markerar du mitt namn o tar "skapa länk". sen skriver du http://lindaijonkoping.blogg.se i URL-rutan å sen är de klart...
så går de till :D

2007-05-30 @ 20:30:08
Postat av: Linda

förresten när du postar kommentarer till mej står e att kommentaren sparas då??
oj va jag meddelare dej här :)

2007-05-30 @ 20:31:00
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0