Lista

Var är du nu?
Hemma i min lägenhet
Lakrits eller choklad?
Choklad
Barndomsidol?
Take That
Vilken tid gick du upp idag?
Lite innan kl 9
Vad ska du göra i helgen?
På lördag ska jag jobba hela dagen, å på söndag ska jag åka hem till mor och far där de skulle ha lite födelsedagskalas för mig :-)
Hur brukar du ta dig fram?
Bil, cykel eller till fots 
När kräktes du senast?
Hmmm... nyårsafton tror jag. Tålde inte kräftorna :-(
Din favoritlåt just nu?
Ingen aning om vem som sjunger den, men bra är den i alla fall, å jag hör den på radion lite då och då :-P
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
CSN å lite lön
Har du sovit i din egen säng inatt?
Japp det har jag
Det roligaste i ditt liv på länge?
Jag var på bröllop för ett par veckor sen, det var kul. Men sen är det ju alltid kul att hälsa på Alicia :-). Men varje dag tillsammans med David är en bra dag!!!!
Vad är Gud?
Svår fråga som är ännu svårare å besvara.. (härmar dig Linda)
Senaste alkoholintag?
Oj, det var längesedan... vet faktiskt inte...
Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Alla gör väl det som de anser är rätt
Har du haft mörkt hår?
Japp det har jag, hade det i typ nått år elle så kanske...
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Ljusgröna
Det starkaste du druckit?
Ingen aning, nått som nån lurat i mig säkert
Vad såg du senast på tv?
Nyhetsmorgon i dag på morgonen. Fast jag bläddrade snabbt igenom kanalerna innan i dag, å då var det bara massa skräp...
Vad ska du göra idag?
Jag har pluggat typ hela dagen, så jag kanske tar det lite lungt i kväll...
Har du bott i något annat land?
Nej det har jag inte...
Är du morgonpigg?
Nej absolut inte
Vad är du beroende av?
David såklart!
Vem snackade du med senast?
Senast jag pratade med nån var på msn, å då var det Madde, å i telefon David... Å öga mot öga var oxå David i dag på morgonen...
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Jaa väldigt. Har stor ångerst innan
Vad luktar gott?
Bebisar!!!
Har du borstat tänderna idag?
Ja självklart
Tycker du om broccoli?
Nja, sådär, men jag kan äta det
Vad är du snabb på?
Vet inte... pass

BARA Å KOPIERA Å FYLLA I!!!

Den här listan har jag snott från Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0