Skolan

Var i skolan tidigt i dag... Jobbade lite med "studiegruppen" och var sen på en tråkig föreläsning. Kommer inte ens ihåg vad den handlade om :-/ Fortsatte sedan med en fantastiskt god middag. I dag erbjöd matlådan fullkornsmakaroner och grillad korv. Sedan jobbade jag å Madde vidare på vårt arbete som ska redovisas på onsdag. Vi blev väl typ klara, får nog finputsa lite på det men det blir en senare fråga.
Får se om det blir något vettigt gjort nu i eftermiddag, jag borde

* diska
* tvätta
* plugga
* plocka in högen med kläder i sovrummet

Men men, vi får se!


Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en riktig höjdar-eftermiddag =) känner igen mej....

2007-05-28 @ 13:41:33
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Emelie

Va roligt att du oxå har skaffat dej en blogg!! Ja, jag funderade oxå i början i dina banor om blogg verkligen är min grej, men jag håller i alla fall på att ge det en chans..!! Lycka till med redovisningen!! Hoppas att vi ses nån dag i skolan...Kram

2007-05-28 @ 16:13:49
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0