Helhelg i Göteborg

image78Så var ännu en helg slut å det är måndag igen. Den tråkigaste dagen på veckan tycker jag iaf. Men den här helgen har varit riktigt rolig! Fredagen började ju bra med ridning vilket var riktigt roligt!!! Nu vill jag börja rida igen =)

På eftermiddagen åket jag å David till Göteborg. På kvällen gick vi på Liseberg med D:s syster, fästman å två killkompisar till dem. Vi hade det jätteroligt å det var så fint med alla lampor å så. Det blev en hel del spelande på alla chokladhjul oxå, men till slut gav det utdelning. Davids syster vann stjärnvinst på kexchoklad å David vann stjärnvinst på Paradishjulet =)

På lördagen var det shopping som stod på schemat! Så efter en kalasfrukost på hotellet så bar det iväg ner på stan. David hittade en hel del snygga kläder som han shoppade å jag hittade ett par skor som jag behöver till skidresan framörver , en jättmysig kofta å lite annat smått å gott. På kvällen var det sedan inflyttningsfest hos Davids syster. Massa folk å massa skratt å en seeen kväll blev det. Vi hade väldigt skoj, måste vi göra om snart igen!!
På söndagen blev det ännu mer shopping innan vi åkte tillbaka hem. Så en mycket lyckad helg!!


image79
Lite varm choklad var gott i kylan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en riktigt lyckad helg :)

2007-11-26 @ 21:26:11
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej kom å tänka på en sak...min faster har ju en häst! å hon ska ju ha barn nu å jag vet inte om hon har någon som kan rida den...vill du jag ska kolla?? kramis

2007-11-27 @ 15:50:43
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0