Ridning

I dag är det dax, det som jag sett fram emot mäst den här terminen! Vi ska rida!! Det ska bli så kul, längesedan jag red nu. Tror jag var iväg med syrran å red Islandshäst senast, och det är ju ett antal år sen nu. Det kommer nog bli en lugn ridtur eftersom många i klassen inte ridit innan, man att bara vara där i stallet ska bli kul. Tråkigt att jag inte känner nån här som har häst, skulle va så kul å rida ibland eftersom jag gjorde det väldigt mycket när jag var mindre.

image77
Ett litet gotlandsruss =)

Hoppas ni alla får en bra dag, för det tänker jag ha =)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej. Gick det bra att rida?

2007-11-25 @ 22:07:17
URL: http://zkorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0