Dagens bild(er) 4/6-08

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Min födelsedag =)
Dehär otroligt fina blommorna fick jag av min Älskling när han kom hem från jobbet. Tyvärr kan jag inte fånga hela buketten på kort för att det ska bli bra, men fina var de iaf! Tack sötis!! Present har jag ju redan fått i förskott och det var ju den allra finaste kameran!!! Älskling, du vet precis vad jag vill ha ;-)

image97


Jag fick även en present av mina allra bästa kompisar i skolan, Linda å Madde. Tack tack tjejer, ni är för goa!!

image98


Något annat som fick mig att le mycket idag var ett kort jag fick på posten. Ett grattiskort från den sötaste tjejen av alla, min älskade lilla systerdotter. Hon hade ritat kortet själv och sen hade hon sagt vad det var på, kanske ska tillägga att Alicia är ca19 mån =)

image99
=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte de som va längst upp till vänster på teckningen va allra finast :)

2008-06-04 @ 22:11:30
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha vad sött att du fick en så fin sak på posten! din almanacka vlev ju jättefin, vad gulligt av dom =)

2008-06-08 @ 14:39:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0