Uppdatering

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera... men jag får skylla på att skolan tagit all min energi och kraft, men NU har jag ÄNTLIGEN sommarlov =)
Sen spenderade jag ju förra veckan med världens sötaste systerdotter, vi har haft det så mysigt!! David hade även tagit ledigt måndat-tisdag förra veckan och var då med och myste med oss! Gissa vem som skämde bort Alicia mest.... =)






Bilder: Jag

Men som sagt, nu är jag ledig och i kväll åker vi till Göteborg för att sova på hotell =) Tidigt i morgon ska vi vara på flygplatsen och sen är det en veckas semester i Grekland, vad det ska bli härligt. Särskillt nu när det regnar här hos oss, längtar till solen!
Så idag har jag lite att göra, packa (har inte ens börjat)  åka å köpa solkräm å lite annat smått och gott. D var snäll och följde med mig å shoppade kläder inför resan igår, det blev tre linnen, ett par shorts, ett par 3/4 byxor, en strandklänning och en top, så jag blev så nöjd så!!!

Ha det så bra alla vänner!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0