Lista från google

Linda och Ida hade läst om en som skrev in alfabetes bokstäver i google-sökfältet för att se vad han hade sökt på, de har nu oxå gjort en lista och det tyckte jag var lite roligt så jag  ska oxå göra en hade jag tänkt... Man får ta högst två ord från varje bokstav. Sen säger jag som Linda, vissa saker berättar ju lite om en själv och vissa saker kommer man absolut inte ihåg att man har sökt på...

A - Ann Simmerborn Fleischer & Adam och Anders har ett plan
B - Bankeryds foto & Barnvagn
C - Canon Eos 400D
D - Det lekande lärande barnet & Deklaration
E - Elit Vetlanda Speedway & Examensarbete
F - Filmstaden Jönköping & Friskis & Svettis
G - Golfklubbor & Gunghästens förskola
H - HM & Holmgrens
I - Ingångslönder förskola & IFK shoppen
J - Jönköpings bibliotet & Jon Olsson skidor
K - Kassler med ananas
L - Lär dig fotografera & Livsmedelsverket
M -Möten för lärande & Mettes fotoblogg
N - Nybörjarfotograf & Nikon D60
O - Opel Vectra kombi
P - Pintohäst & Pricerunner
Q - Quarterhäst
R - Rivjärn
S -Summativ utvärdering & Stadium
T - Tinker & Tokarps förskola
U - uppsatser.se
V - v20.doc (Linda, gissa varför ;-))
W -www
X - inga sökningar
Y - inga sökningar
Z -  zkorpans blogg
Å - inga sökningar
Ä - inga sökningar
Ö - inga sökningar

Så, nu får ni oxå göra en lista!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker nog ditt R va bäst. Hur kommer man på id'en om o söka på rivjärn?

2008-05-23 @ 18:58:31
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0