2:a intervjun

Så nu är andra intervjun gjord. Det kändes väldigt bra. Eftersom rektorn redan hade träffat mig och redan viste mycket om mina tankar och så, så frågade hon inte så mycket. Den pedagogen som var med var inte heller så frågvis utan det blev mer ett långt samtal mellan oss om olika saker. Ja nu får vi se hur det går med dethär. Det är bara ett vik på 6 mån, men det kan oxå vara ganska lagom. De jobbar med en pedagogik jag är lite tveksam till. Men jobbet gäller småbarnsavdelningen och där jobbar de nästan inte alls med den pedagogiken. Samtidigt är det en väldigt bra erfarenhet att ha provat på olika pedagogiker. Men men, vi får se om de överhuvudtaget ringer. Helst vill jag ha jobbet jag var på i fredags, men tyvärr får man ju inte välja =)

Idag är det redovisning i skolan. Får se hur det går. Som tur är så är det jag, Madde å Linda som redovisar ihop. Vi har gjort en fin fin film som vi ska visa först, och sen ska vi prata lite. Det kommer nog gå toppen?! =)

Ha en bra onsdag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas att du får välja =) Men, i dessa tider är det ju svårt att få jobb så man ska väl vara glad om man lyckas få ett. Är det bara ett halvår har du iaf en inkomst en tid där du kan söka fler nya jobb.



Vad tråkigt! nej inget här heller =(. Väntar på denna månadens resultat iofs så än är det inte kört.





Har du nåt konto på familjeliv?



kram

2008-11-19 @ 09:35:08
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: svägerskan

gött att det gick bra på intervju nr 2 med. nu får vi hålla alla tummar att du får det jobbet du vill ha:) det är du värd!!!!



lycka till med redovisningen.. kram kram

2008-11-19 @ 11:34:56
Postat av: mli

Ja, det hoppas vi att det går för oss alla. Jag håller tummarna när det gäller jobben! Vi ses snart laddade som aldrig förr...;) Kram

2008-11-19 @ 11:39:03
Postat av: Ida

Vad är det för pedagogik dom har? Hoppas du får det jobbet som du vill ha.

2008-11-19 @ 14:09:56
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Ha en bra dag!

2008-11-19 @ 15:21:45
URL: http://www.jessi.se/
Postat av: Linda

De kommer jag aldrig att tala om, om ingen gissar rätt då förstås :)

O du, om du ska skicka nån länk så gör inte de via bloggkoll är du bussig eftersom ingen annan än du som är inloggad kan kolla på dom ;-)

2008-11-20 @ 20:01:43
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0