Vilka dagar...

Vilken helg det har varit, och vilken början på veckan. Hela helgen har jag haft fullt upp, men den har varit väldigt rolig. I fredags träffade jag några goa tjejkompisar från vetlanda, vi hade mys mys och väldigt roligt! På lördagen var det frukost med tjejerna och sen framåt dagen for D och jag iväg till Göteborg för att hälsa på D:s syster å man. Vi åt gott å umgicks och hade det mycket roligt. Det blev en hel del Wii spelande på kvällen/natten och jag känner fortfarande av det i armar och rygg... hmm undra om det beror på att jag är så extremt otränad?? Jaja, det var så kul så det gör jag gärna om! På söndagen hjälpt D dem att installera in en diskmaskin som de köpt och sen åkte vi hem till Jkpg igen. Där blev det plugg, plugg, plugg för hela slanten. På måndag morgon var det dax för en hemsk redovisning. Jag var så sjukt nervös, men måste såhär efteråt säga att det gick faktiskt ganksa så bra, ja, jag är faktiskt ganska så nöjd =)
Resten av måndagen spenderades med syster-yster och lilla Alicia. Det var mycket trevligt och jag skrattade mycket tillsammans med lilla gumman (och syrran såklart)!
Idag var det dax för ännu en redovisning. Nervöst inför denna oxå, men det gick väl okej. Sa inte så mycket, men några inlägg kom jag ju med iaf. Men man behövde väl inte säga så mycket eller vad säger ni Linda å Madde? ;-) Jo men jag är väl hyfsat nöjd med denna redovisningen oxå.
Eftermiddagen idag har spenderats med plugg men oxå besök på IKEA för att kolla in lite priser på saker vi vill köpa till huset. D har oxå packat 4 kartonger med glas och 1 kartong med porslin, så nu miskar det i skåpen här hemma.

För övrigt så har jag inte tagit några kort på evigheter känns det som. Det bara regnar hela tiden, så det blir inget fotat ute. Sen har det inte riktigt funnits tid till det heller för det har varit så mycket i skolan. Men men, får ta tag i det där snart, är så fotosugen. Får slänga in nån gamal bild från i somras istället.
Ha en trevlig kväll!


Bild: Jag
(lite svårt att ta kort själva med en stor kamera, lite sné horisont, men vad gör det :S)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va? Har de varit mkt i skolan? Jag tycker vi haft semester sen vi började i höstas typ...de är bara du som är lite vek och slö!!!

:p

2008-11-12 @ 00:03:43
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Emelie J

Helena jag tycker att du kan vara mycket nöjd över retoriken för det gjorde du mycket bra!! Du kan ju!! Det är inte något som du behöver vara nervös för i framtiden, du kan! Vi ses! Hoppas att fikat på IKEA smakade gott! Det gjorde mitt! :D Hejs!

2008-11-12 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0