Dagens bild 16/10-08

En bild tagen för några år sedan på kolmårdens djurpark.



Bild: Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj aj aj att bli biten av den - inte skönt! Tusen tack för ditt sms idag på min dag! Det värmde mycket...tack! Hoppas att du har en fin dag! Kramar från f-barnet

2008-10-16 @ 14:19:04
Postat av: Martina

Cool! Ingen jag vill stöta på när jag badar... :S Jag har värsta beslutsångesten gällande objektiv nu. Ska jag välja Sigmat för 1300, ett likadant Sigma fast med APO (vad det nu är, men bättre kvalite då tydligen) för strax över 2000 eller Canon original 55-250 med bildstabilisator för närmare 2800:- Gah! Kan inte bestämma mig. Stor skillnad i pris från billigast till dyrast, men antagligen en aning i kvalite med. Bildstabilisator är ju säkert bra att ha... Märker du av att du får skakoskärpa i inzoomat läge med ditt objektiv??

2008-10-16 @ 17:12:33
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Haha ! Du vill verkligen? ;D

2008-10-16 @ 21:15:05
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0